Mobilní data

Mobilní internet k našim tarifům

Mobilní internet si můžete sami aktivovat ke kterémukoli našemu mobilnímu tarifu. Speciální tarif pro mobilní internet nepoužíváme. Pokud chcete mobilní internet kromě do svého mobilu například i do tabletu, zvolte si některý z našich tarifů a aktivujte si datový balíček v klientské zóně dle vlastní potřeby.

Jednorázovka
100 MB

na 24 hodin

16 Kč
Pro nenáročné
25 MB

na měsíc

16 Kč
Optimum
1000 MB

na měsíc

99 Kč
Něco navíc
2000 MB

na měsíc

249 Kč
Extra třída
5000 MB

na měsíc

289 Kč
Promo akce
10 GB

na měsíc

539 Kč
439 Kč
Promo akce
30 GB

na měsíc

849 Kč
749 Kč
Promo akce
50 GB

na měsíc

959 Kč
859 Kč

Po vyčerpání datového balíčku je rychlost omezena na 32 kb/s, ale data běží až do konce periody dále.
Ceny jsou včetně DPH. Tarif REMIX má ceny mobilního internetu zvýhodněné. Další specifikace mobilních datových přenosů, včetně vymezení rychlosti a dostupnosti viz Podrobné ceníky a Obchodní podmínky.

Objednávejte ve své samoobsluze

Jak fungují naše mobilní data?

1. Objednávka

Objednáte si některý z našich mobilních tarifů, nebo jej již máte.

2. Aktivace

Denní balíček se aktivuje automaticky při přístupu na internet.

3. Výběr

Nebo si v samoobsluze vyberete ideální měsíční balíček.

4. Dokupování

Balíček lze v rámci měsíce násobně dokupovat.

5. Zrušení

Balíček lze kdykoliv zrušit před koncem periody.

6. Férově a bez rizika

Nepoužíváme funkci automatického dokupování.

Nejčastěji kladené otázky

Pokrytí mobilním signálem je totožné se sítí Vodafone.

První den první Periody je Den zřízení služby. Perioda končí nejpozději uplynutím 1 roku, v takovém případě nevyčerpaný Kredit zaniká. K zaplacení prvního Kreditu po Dni zřízení Služby musí dojít nejpozději do 30 dní od Dne zřízení služby. K zaplacení každého dalšího Kreditu musí dojít nejméně jednou za 6 měsíců, přičemž minimální částka dobití činí 100 Kč s DPH. Vice informací naleznete ve Všeobecných podmínkách.

Ano, můžete si k nám přenést číslo mobilní číslo nebo i službu připojení k internetu. Přenos čísla/služby je ZDARMA, ale mohou být účtovány zřizovací poplatky dle typu služby. Více viz detaily o přenosu čísla.

Přenést číslo k nám můžete i bez kontaktování stávajícího operátora. Stačí, když nám dodáte OKU kód, který k tomuto účelu máte od stávajícího poskytovatele. Ten je povinen vám jej dodat ihned po začátku smluvního vztahu. Máte ho tedy na Smlouvě, ve vyúčtování, nebo například v samoobsluze. Případně si o něj u stávajícího operátora řekněte.

Další otázky a odpovědi